середу, 19 вересня 2012 р.

Модуль 6 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
допомагати учням, які мають питання з теми дослідження, недостатньо організовані,   пропуситили частину занять, але бажають приймати участь у проекті;
організовувати роботу учнів по корегуванню  контенту, створеного іншими учасниками групи, критично оцінювати власні ідеї  та ідеї інших  на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях;
здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті,  належним чином ставитись до їхнього бажання/небажання працювати у проекті, проаналіувазти та врахувати їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.
Проте, я вважаю, що активне використання учнями Інтернету має певні ризики. Інтернет називають всесвітнім звалищем, кожна дитина може зіткнутись в мережі з певними небезпеками (порнографія, пропаганда насильства, суіциду, радикальнпих угруповувань тощо.  Чи не будуть вони, замість того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати варіанти самогубства  та набиратись життєваго досвіду на сайтах для дорослих? Ці питання я часто ставлю собі та колегами, однак поки що не можну знайти ефективного способу створити безпечне середовище для дитини в мережі.

1 коментар:

  1. З кожним модулем Ваш мережевий щоденник стає все більш професійним!
    Щодо Ваших побоювань - то вони дійсно мають місце. Але якщо вчитель правильно організує роботу - то в учнів не буде часу займатись чимось стороннім. Окрім цього є інтернет-фільтри, які Ви можете налаштувати для роботи в Інтернеті: забороними доступ до окремих сайтів, або надати тільки до певних. Це соме можна зробити з батьками на домашніх компютерах. Фільтр Нет поліс дає змогу також поставити час доступу до ПК. Спробуйте це!
    2)

    ВідповістиВидалити